Mlekovita kolejny raz liderem Złotej Setki Podlaskiego
Ranking Złotej Setki Podlaskiego podsumowuje wyniki finansowe przedsiębiorstw regionu za 2023 rok. Mlekovita, z przychodem kolejny rok z rzędu przekraczającym 9 mld zł, ponownie uplasowała się na pierwszym miejscu, wyprzedzając m.in. inne firmy z branży mleczarskiej.
W swoim wystąpieniu prezes zarządu Grupy Mlekovita – Dariusz Sapiński wyraził wdzięczność wszystkim, którzy przyczynili się do tego sukcesu.
– Ta nagroda to uznanie dla pracy 15 tysięcy naszych dostawców, 5,5 tysiąca pracowników oraz milionów klientów, którzy codziennie wybierają nasze produkty. Jesteśmy dumni, że mimo globalnych wyzwań, Mlekovita wciąż rośnie w siłę, utrzymując pozycję lidera i pozostając inspiracją dla rynku mleczarskiego – powiedział.
Co jest kluczem do sukcesu Mlekovity?
Mlekovita nieustannie inwestuje w rozwój i nowoczesne technologie, szczególną uwagę poświęcając ochronie środowiska oraz zdrowiu konsumentów. W roku pełnym wyzwań ekonomicznych Mlekovita udowodniła swoją siłę rynkową, wprowadzając innowacyjne produkty, takie jak mleko i jogurty A2A2, skierowane do osób z nietolerancjami pokarmowymi.
– Wprowadzając na rynek produkty takie jak mleko A2A2, wyznaczamy nowe standardy w branży mleczarskiej, oferując alternatywy dla osób z nietolerancjami pokarmowymi – podkreślił podczas swojego wystąpienia prezes Sapiński, który podczas gali przyznał także ustanowione przez siebie najwyższe odznaczenia – Złote Logo Mlekovity. Za wkład w rozwój dystrybucji produktów marki Mlekovita wyróżnił nimi długoletnich partnerów handlowych, którzy – podobnie jak lider polskiego mleczarstwa – swój rodowód mają na Podlasiu.
Wśród uhonorowanych znaleźli się: Janusz Kulesza – prezes PSS „Społem” Białystok, Andrzej Ramotowski – prezes Spółdzielni Obrotu Towarowego (nagrodę odebrała Edyta Palak), Zbigniew Paczóski – prezes firmy Topaz, Helena Burzyńska – prezes zarządu spółki Arhelan (nagrodę odebrał Artur Krutula) oraz Krzysztof Pakuła – prezes Grupy Chorten (nagrodę odebrała Sylwia Władyko).
– Udane relacje z partnerami to klucz do sukcesu. Dzięki nim możemy dostarczać nasze produkty do każdego zakątka Polski i rozwijać naszą przewagę konkurencyjną – powiedział prezes Sapiński, podkreślając znaczenie relacji partnerskich w biznesie.